Po szaleństwach na autostradzie przyszedł czas trudu.

Wczorajszy dzień upływał bardzo wydajnie! Zrobiliśmy rekord 84 km! Ale tylko dlatego że było mało podjazdów i mogliśmy jechać autostradą. Dojechaliśmy do Gori! Widzieliśmy dom Stalina i ogromne muzeum ociekające przepychem na jego cześć. 


Pawel robił zdjęcia a ja umierałam na ławce w parku.. Potem już było tylko gorzej.. Nie będziemy opisywać szczegółów.. Ale wygląda na to, że się czymś zatrułam. Zatem wylądowaliśmy w Guesthousie i zalegam w łóżku! Pozdrawiam Ewę Miśko-Wąsowską, która udzieliła mi porad i uciszyła moją panikę! Trzymajcie za mnie kciuki, żebyśmy jak najszybciej mogli ruszyć dalej.

A żeby nie było tak ponuro to załączamy zdjęcia z trasy 🙂

Targowisko przy autostradzie


2 uwagi do wpisu “Po szaleństwach na autostradzie przyszedł czas trudu.

Skomentuj

